Продуктите се изпращат след като наш сътрудник се свърже и уточни с клиента по телефона или Ви изпрати потвърдителен имейл с информация за доставка. Ако даденият продукт е с предварителна заявка срокът на доставка ще Ви бъде съобщен допълнително.

Доставка с куриер

  1. Потребителят получава продукта от служител на куриерската компания, с която Доставчикът е сключил договор. При доставка на продукта Потребителят получава гаранционна карта, както и подписва пощенски паричен превод, удостоверяващ получаването на стоката. Потребителят е длъжен да провери съдържанието на пратката и съответствието на поръчаният продукт преди да заплати дължимата сума или подпише приемо-предавателния протокол. Потребителят получава фактура по електронен път до 48 (четиридесет и осем) часа от получаване на стоката, чрез качване в акаунта му или на електронната си поща, след което прикачва разписката за пощенски паричен превод получен от куриерската фирма за платената от Вас сума. В случай, че тези платежни документи не са достъпни за повече от 48  (четиридесет и осем) часа в акаунта или електронната поща, молим да ни уведомите на имейл адреса: info@climamag.bg или на телефон 0888 90 57 67
  1. Доставчикът не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.
  2. Веднага след доставката, продукта следва да бъде прегледан внимателно от потребителя или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на Доставчика.
  3. В случаите, когато от Доставчикът са зададени в писмена форма конкретни дата и час за доставка, изявлението има обвързваща сила. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката, Доставчикът не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.
    • При предаване на продукта, Потребителят или трето лице подписват придружаващите ги документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема продукта на посочения от клиента адрес.
    • При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Потребителят дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на продукта. В случай, че Потребителят не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на продукта  в този срок, Доставчикът се освобождава от задължението си да достави заявеният за покупка продукт.
    • Когато доставеният продукт явно не съответства на заявената за покупка от Потребителя стока и това може да се установи чрез обикновения й преглед, Потребителят може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 48 (четиридесет и осем) часа от получаването й.
  4. Поръчаните от Вас продукти ще бъдат доставени в най-кратки срокове от куриерите, с които Доставчикът е сключил договор. 
  5. Стойността на пощенските или транспортните разходи, невключени в цената на стоките се определя от куриерската фирма, с която Доставчика е сключил договор.
  6. Дocтaвĸaтa нa вcичĸи пopъчĸи oт oнлaйн мaгaзинa нa cтoйнocт нaд 1000 лeвa e бeзплaтнa нa тepитopиятa нa цялaтa cтpaнa.
  7. Цeнaтa зa дocтaвĸa нa вcичĸи пopъчĸи нa cтoйнocт пoд 1000 лeвa ce ĸaлĸyлиpa oт ĸypиepcĸaтa фиpмa. В случай, че Потребителят поиска детайли относно точната стойност на добавената сума към цената на продукта, той трябва да се свърже с CLIMAMAG на телефон 0888 90 57 67 или имейл: info@climamag.bg
  8. Стандартната доставка е до 3 работни дни, в случаите на забавяне ще бъдете уведомени.
  9. Потребителят носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, Доставчикът се освобождава от риска, който се прехвърля върху Потребителя. Доставчикът не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.