Доставка и Връщане

Безплатна доставка за всички продукти на стойност над 1000лв в рамките на от 1-5 работни дни за цяла България.

Начини за доставка

Продуктите се изпращат след като наш сътрудник се свърже и уточни с клиента по телефона или Ви изпрати потвърдителен имейл с информация за доставка. Ако даденият продукт е с предварителна заявка срокът на доставка ще Ви бъде съобщен допълнително.

Доставка с куриер

  1. Потребителят получава продукта от служител на куриерската компания, с която Доставчикът е сключил договор. При доставка на продукта Потребителят получава гаранционна карта, както и подписва пощенски паричен превод, удостоверяващ получаването на стоката. Потребителят е длъжен да провери съдържанието на пратката и съответствието на поръчаният продукт преди да заплати дължимата сума или подпише приемо-предавателния протокол. Потребителят получава фактура по електронен път до 48 (четиридесет и осем) часа от получаване на стоката, чрез качване в акаунта му или на електронната си поща, след което прикачва разписката за пощенски паричен превод получен от куриерската фирма за платената от Вас сума. В случай, че тези платежни документи не са достъпни за повече от 48  (четиридесет и осем) часа в акаунта или електронната поща, молим да ни уведомите на имейл адреса: info@climamag.bg или на телефон 0888 90 57 67
  1. Доставчикът не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.
  2. Веднага след доставката, продукта следва да бъде прегледан внимателно от потребителя или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на Доставчика.
  3. В случаите, когато от Доставчикът са зададени в писмена форма конкретни дата и час за доставка, изявлението има обвързваща сила. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката, Доставчикът не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.
    • При предаване на продукта, Потребителят или трето лице подписват придружаващите ги документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема продукта на посочения от клиента адрес.
    • При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Потребителят дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на продукта. В случай, че Потребителят не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на продукта  в този срок, Доставчикът се освобождава от задължението си да достави заявеният за покупка продукт.
    • Когато доставеният продукт явно не съответства на заявената за покупка от Потребителя стока и това може да се установи чрез обикновения й преглед, Потребителят може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 48 (четиридесет и осем) часа от получаването й.
  4. Поръчаните от Вас продукти ще бъдат доставени в най-кратки срокове от куриерите, с които Доставчикът е сключил договор.
  5. Стойността на пощенските или транспортните разходи, невключени в цената на стоките се определя от куриерската фирма, с която Доставчика е сключил договор.
  6. Дocтaвĸaтa нa вcичĸи пopъчĸи oт oнлaйн мaгaзинa нa cтoйнocт нaд 1000 лeвa e бeзплaтнa нa тepитopиятa нa цялaтa cтpaнa.
  7. Цeнaтa зa дocтaвĸa нa вcичĸи пopъчĸи нa cтoйнocт пoд 1000 лeвa ce ĸaлĸyлиpa oт ĸypиepcĸaтa фиpмa. В случай, че Потребителят поиска детайли относно точната стойност на добавената сума към цената на продукта, той трябва да се свърже с CLIMAMAG на телефон 0888 90 57 67 или имейл: info@climamag.bg
  8. Стандартната доставка е до 3 работни дни, в случаите на забавяне ще бъдете уведомени.
  9. Потребителят носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, Доставчикът се освобождава от риска, който се прехвърля върху ПотребителяДоставчикът не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.

1. Изберете продукта и метода на доставка

2. Ще получите съобщение за потвърждение на поръчката

3. Изчакайте вашата поръчка да пристигне

4. Приемете Вашата поръчка от куриера

Замяна и връщане на продукти

Чл. 1. CLIMAMAG уведомява своите Потребители, че всяка стока, закупена онлайн от  https://climamag.bg/ или www.climamag.bg в 14-дневен срок, считано от датата на доставката, имат право без да дължат обезщетение или неустойка, и без да посочват причина, да се откажат от сключения договор, като следва да върнат поръчаната стока при следните условия:

Чл. 1. (1) Продукта трябва да е в пълна окомплектовка, в оригиналната си опаковка, документация и в добър търговски вид, да не е използвана или монтирана. В този случай Потребителят има право да възстанови паричната си сума от Доставчика чрез банков превод до 10 (десет) дневен срок от получаването на стоката при Доставчика.

Чл. 2. При подаване на рекламация Потребителят задължително следва да приложи и документ, доказващ че е закупен от Естейт Клима ЕООД, на които се основава претенцията, а именно:

Чл. 3. (1) Разписка за ППП или фактура;

(2) Протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;

(3) Други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

Чл. 4. В случай на връщане на продукт и рекламация от страна на Потребителя, той е длъжен да се обади по телефона на Доставчика и да посочи номера на фактурата за покупка на продукта. Връщането може да се осъществи само в делнични дни между 10:00-16:00 ч. Разходите за доставка на върнат продукт е за сметка на Потребителя. Задължително същата се изпраща със застраховка за стойността на продукта и БЕЗ НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ. Ако няма застраховка и настъпят транспортни щети, отговорността и разходите са за сметка на Потребителя. Ако се установи в последствие транспортен дефект продуктът НЕ ПОДЛЕЖИ на връщане/замяна.

Чл. 5. Правото на отказ по ал. 1 не се прилага в следните случаи:

Чл. 6. (1) За доставка на стоки, изработени по поръчка на Потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;

(2) За доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с вече монтирани и въведени в експлоатация продукти;

(3) При предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно и изпълнението й е започнало с изричното предварително съгласие на Потребителя и потвърждение от негова страна. В този случай той ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от Доставчика;

Не изпращайте продукти с транспортни компании, които ще искат от нас наложен платеж. В такъв случай пратката няма да бъде приета.

ВАЖНО: Правото на отказ на потребителя от договора от разстояние или от договора извън търговския обект не се прилагат за извършен вече монтаж, демонтаж, сервизни или други предоставени услуги на основание чл. 57 от Закона за защита на потребителите.

За рекламации може да пишете и на sales@climamag.bg стандартен формуляр за рекламация на продукт ще намерите тук или може да попълните формата в отдел Връщане и Рекламация.

Имаш въпроси?

  • 0888 90 57 67
  • Messenger
  • sales@climamag.bg

Последвай ни